top of page

ייעוץ הדרכה וליווי

ייעוץ סלולרי מתייחס לשירות הדרכה הניתן על ידי מומחים בתחום הטלקומוניקציה והרשתות סלולריות. שירות זה מוצע למפעילי הסלולר, עסקים או ארגונים המעורבים בניהול רשת ואופטימיזציה של רשתות ושירותים סלולריים.

היבטים מרכזיים של ייעוץ סלולר: י

  • תכנון ואופטימיזציה של הרשת: ייעוץ וסיוע בתכנון ואופטימיזציה של רשתות סלולריות, כולל בחירת אתר, תכנון כיסוי, תכנון קיבולת וכיסוי

  • שימוש בכלים וסימולציות מתקדמים כדי לייעל את ביצועי הרשת

  • הערכת טכנולוגיות סלולריות שונות ובחירת הטכנולוגיה המתאימה ביותר בהתבסס על דרישות ויעדים ספציפיים

  • הערכת ביצועים (בנצ'מרקינג): הערכות ביצועים של רשתות סלולריות קיימות באמצעות השוואת ביצועים והמלצות לשיפור בהתבסס על סטנדרטים ושיטות עבודה מומלצות בתעשייה.  

  • עמידה ברגולציה: הנחיות לגבי דרישות רגולטוריות ותאימות הקשורות לפריסת רשת סלולרית, רישוי וחובות משפטיות

  • אסטרטגיה עסקית וניתוח שוק: יועצי סלולר מסייעים ללקוחות בקבלת החלטות מושכלות

  • פתרון בעיות: איבחון בעיות ברשת, ופתירת בעיות תוך מתן המלצות לפתרון אתגרים טכניים המשפיעים על ביצועי הרשת

  • יעוץ בשילוב קישוריות סלולרית עבור יישומי תעשייה שונים כגון ערים חכמות, וכלי רכב מחוברים

  • היועצים מביאים ידע ומומחיות מעמיקים בתעשייה, ועוזרים ללקוחות לנווט באתגרים טכניים ואסטרטגיים מורכבים

  • אופטימיזציה: על ידי אופטימיזציה של עיצוב וביצועי הרשת, ניתן לתרום לחיסכון בעלויות ולניצול יעיל של משאבים

bottom of page